Blogger Backgrounds


Saturday, January 2, 2010

for sahabat santai...

sahabat..
masihkah korg ingat...
pada mula perkenalan kita..
kau..aku...dia...dia..
saling tidak menyukai..
kau adlh kau...
ak adalh ak..
da dy adlh dy..
kita saling x peduli...

sahabat...
kini kalian insan yang aku sayangi..
kerna kalian mengajar aku erti hidup ini..
suka duka kita kongsi bersama..
kau...dia..ketawa
ak turut tertawa..
kau dia berseddih...
aku turut bersedih..
kita ibarat adik beradik..
saling menyayangi..

sahabat..
anggapla hubungan yang terjalin ini sebagai satu anugerah terindah..
biarlah ia kekal selamaya..
ak sayang kalian..
andai terpisah kita..
aku mengharapkan kita bertemu kembali..
kerna kalian sahabatku..
yang abadi...

2 comments:

  1. aq tetap iagat kau sebagai sahabat aq...anya takdir yg akn pisahkan kte dr dunia ini....thaks kerna sudi jadi member aq

    ReplyDelete
  2. huhuh...deQ...ops..ke alang! kowg nak komen tarok la nick...ish2...fwen44everr

    ReplyDelete