Blogger Backgrounds


Sunday, February 28, 2010

ketengan....

ketengan alam membuai minda
aku semakin terasa sayu..
tenang air dilautan..
ombak jua beralun tenang..
mengapa jiwaku tidak setenang itu...
tenang...ketenangan...
aku menginginkan ketengan abadi...
mengapa ketenangan seakan menjauhiku...
gemersik ombak beralun menyapa gegendang telingaku..
semakin membuat aku terasa cemburu...
bila aku boleh meraih ketengan itu..

semalam..
aku melakukan kesilapan..
hari ini...
aku melakukan kesilapan...
mungkinkah esok...
aku melakukan kesilapan jua??

jiwaku semakin bergoncang...
beralun rancak..
semaakin ku celaru...
aku menginginkan ketenangan...

ummmmmmmmmm...kompom xda yg paham ape mksd aku...mmmm

4 comments:

  1. ketenangan yg dicari yeap~ c:

    ups,mayb phm kot~ ;p

    ReplyDelete
  2. aq baba2 nie mmg x pham... tapi klau de owg teragkan mungin kot aq pham

    ReplyDelete
  3. aq bab2 nie memg x pham....hehehehe..

    ReplyDelete