Blogger Backgrounds


Saturday, March 13, 2010

same jugak..

sedetik yang lalu...
air mataku takkan pernah kering..
pabila ku mengenang dirimu...

andai aku bisa putar kembali masa,..
tak mungkinku membenar hati ini menyayangimu..
kerna kau lelaki zalim...

aku disini menanggung kesengsaraan...
kau disan diulit kegembiraan..
adilkag semua ini...?
kau lelaki zalim...

kini...
aku mulai sedar tentang satu kesahihan...
kumbang bukan seekor...
lalu...
aku membenarkan kau berlalu pergi dari hati ini...

biarla kenangan kita hayut dibawa arus ombak...
jangan kau kembali lagi...
aku membenci lelaki seperti mu...
benar!!
segala tengtangmu..
hanya memori duka buatku...............em

6 comments:

  1. belum tentu dy hapy..tah2..same fwust..tp ego..lyk u!!!!!!!!

    ReplyDelete
  2. a'ah nta2 smew2 fwust,tp ego~~~
    ;p

    ReplyDelete
  3. laki xkn frust klau dye sgup wat cam2...tpu..tpu...dn't trust boy 100 beb..like u told me..

    ReplyDelete
  4. huhuhu...yup....deq... peace dun trust luv!!!!!!!!!!!!

    ReplyDelete
  5. cinta..
    perlukah aku mpercayainya,
    perlukah aku percayai bahawa cinta itu wujud,
    perlukah aku percayai bahawa ia ada,
    perlukah..??
    persoalannya,
    adakah perlu aku yakin,
    bahawa cinta itu milik aku satu hari nanti,

    cinta..
    ibarat kain putih,
    tiada apa makna padanya,
    kita yang menjadikan cinta itu indah,
    kita mencorakkan warna-warna,
    disegenap ruang kain putih,

    cinta..
    adakah engkau tidak tahu,?
    bahawa cinta ALLAH pada umatnya.
    tidak pernah layu,
    seperti kau cintakan bunga,
    tidak pernah mati,
    seperti kau cintakan manusia,

    cinta..
    yakinlah bahawa cinta itu ada,
    segenap pelusuk hatimu,
    segenap pelusuk dunia,
    yakinlah jua bahawa,
    cinta ALLAH pada umatnya adalah hakiki,
    cinta ALLAH pada umatnya adalah sempurna,
    Cinta ALLAH pada umatnya adalah yang kekal di dunia dan di akhirat.

    ~ierasyamiera~
    http://syamieraedora.blogspot.com

    ReplyDelete