Blogger Backgrounds


Saturday, June 5, 2010

jauh...

semakin aku jauh..
semakin aku menjauhi...
jauh...jauh..
jauh dari kenangan semalam...

sukar ku tempuh ini..
sukar aku menjauhi...
namun aku terus berusaha menjauh...
maafkanku....

semua ini bersebab...
alasan....
hatiku telah menjauh....
sakit..perit...
lalu semakin jauhhh...

telahku cuba melupakan itu..
telahku usaha menghidupkan suasana baru..
sukar...
sukar...

maafkan aku...
hatiku mula menjauh..
lalu tingkahku mengikut kata hatiku...
aku jauh..
jauh ingin meninggalkan mu...

5 comments:

  1. dont leave me alone.....=(

    ReplyDelete
  2. ups..! i hate goodbyes..=(

    ReplyDelete
  3. not u la babe...but...'dia' huuhuhu...coollll

    ReplyDelete
  4. saya marah hati saya
    kenapa rindukan awak
    bukan awak seorang lelaki di dunia
    bukan awak seorang boleh puaskan nafsu saya
    dan awak tidak ada apa2 harta

    saya marah hati saya
    kenapa rindukan awak
    awak kan cuma seekor buaya
    kaki bohsia murahan
    suka melayan perempuan

    saya marah hati saya
    kenapa rindukan awak
    mungkin kerana
    ada cinta antara kita
    yang masih mekar dicelah

    KECURANGAN.

    cinta itu menyusahkan.

    shasha mohd

    ReplyDelete