Blogger Backgrounds


Wednesday, July 14, 2010

cemburu...

perit bila rasa ini menyelubung...
sedih hati ini bila perasaan ini menghantui..
sesak jiwa ini bila rasa ini datang..
kalut setiap gerak geriku bila rasa ini ada...

hatiku kuat berbicara...
kau tidak setia..
kau curang...
hancur hatiku tika ini...

separuh jiwang ku menindaknya..
kau setia!
aku terlalu cemburu...
aku yang silap..
aku yang menyeru rasa ini hadir..
aku ...terlalu cemburu...

sedetik..sesaat..seminit...
aku merehatkan minda...
aku pejam kan mata...
......
aku terlalu sayang kamu...
aku terlalu rindu kamu...
aku cinta kamu..
aku tak sanggup kehilangan kamu...

maaf kan aku kerna terlalu cemburu..
tanap ku sedar...aku menyakitimu...
maafkan kau kerna meragui mu...
aku tidak bisa mengawal api cemburu ini...
aku terlalu sayang kamu...
teramat menyayangimu...
maafkan aku kerna mencemburi setiap langkahmu...

No comments:

Post a Comment