Blogger Backgrounds


Monday, October 17, 2011

kisah cinta pilu

saat angin meniup..
kumerasakan debaran di hati ini...
saat ombak beralun tenang..
dada ku berdetak kencang..
ku tak tahu di mana...
hendak ku luahkan kata..
ku tak tahu pada siapa..
hendak ku limpah kan kasih...
aku terlalu merindunya..
aku terlalu menyayanginya...
sehingga ku alpa...
kasih ku...
sayangku...
tidak berbalas...

kasihnya yang selama ini untukku..
hanyalah kasih biasa..
kata cinta yang di lafaskan dahulu..
hanya mainan kata...
lalu membuaiku di dalam kealpaan..

mengapa diriku di jadikan mangsa cintanya...
sedangkan..
aku tulus menyintainya...

beban di dada ku menanggung rindu..
sesak nadiku mencemburi kebahgianmu..
sungguh ku terasa pilu..

cintaku bertepuk sebelah tangan..
kasihku hanyalah mainan...
aku kecewa...
namun..
aku tetap merinduinya...
terlalu merinduinya...~~

No comments:

Post a Comment