Blogger Backgrounds


Wednesday, May 5, 2010

instrumental

alunanannya membuai jiwa...
bisikannya menghayut minda...
musiknya mengkhayalkan...
aku terasa tenang....

mungkin aku sebati dengan alunan begini...
kekadang musiknya membuat ku sedih...
sedih kerna merindu...

kenapa tetibe aku terasa...
nadiku ku laju berdetak...
mengapa jantungku berdetap detup...
nafasku terase sesak...

mungkin rindu mula menular dihati...
mungkin jua rasa marah menghantui ku...
mungkin... sayang padanya masih terbuku...
mungkin.........aku tak dapat memahami hatiku...

semuanya mungkin...
mana yang pasti...?
oh angin mungkinkah kau bisa mmenghembus nafas rinduku padanya??
mampukah sang pelangi menghiasi hatinya...
biar aku tak rungsing tentang dirinya...

detik2 masa semakin berlalu..
aku masih..
masih terbuai dengan alunan instrumental..
menjiwainya..
mencari ketenangan disitu...

5 comments:

  1. uhuuuuu,,,,,,
    syahdu nyerh !
    haha ;p

    ReplyDelete
  2. jika pelangi yang kau pinta menemani dia
    apa yang tinggal bersama kau?

    jangan doakan pelangi untuknya
    jika kau sendiri tidak ada pelangi.

    cipta pelangi untuk diri sendiri
    sebab dia pun x heran kita ada pelangi atau x.

    shasha mohd.

    ReplyDelete
  3. seringkali aku mendoakan pelangi mewarnai hari-harimu,
    seringkali aku titipkan doa agar kau bahagia,
    tetapi,
    adakah kau pernah berterima kasih kepadaku,
    adakah pernah terlintas di pikiran mu untuk melihat aku bahagia,

    aku redha jikalau fikiranmu tidak langsung terdetik untuk mendoakan ku kembali,
    aku tidak balasan darimu,
    ckuplah sekadar jikalau,
    melihat kau bahagia,
    melihat kau ceria,
    hatiku turut bahagia,
    hatiku turut ceria,
    seolah-olah mewarnai jua hari-hariku...

    ~ierasyamiera~
    (syamieraedora.blogspot.com)

    ReplyDelete
  4. shasha! ko perli aku eh...uwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa....sedey gaban siott....

    samieraedora...nice....mang xmengharap balasan..tp adew seket kecewa....huhuhuhu...

    memang shahduuu..kan da cakap...xnak wat poet! wat mesti belaku toi2...sedey arr....

    ReplyDelete
  5. ko bila nak hapdet nyh
    penat aku tunggu!

    ReplyDelete