Blogger Backgrounds


Sunday, October 31, 2010

hujan

hujan rintik menitik satu per satu..
khusuk ku menatap tanpa jemu..
rintikan perlahan semakin pantas...
lalu rintik hujan ini menjadi lebat...
aku kesejukan...

langkah demi langkah aku mara...
satu per satu derapku mendekati hujan...
hujan yang lebat itu mengalir dan terus mengalir..
hanya sesaat aku kebasahan...


indahku rasa bila diri dibasahi..
tenang kurasakan bila tangisanku tak kelihatan...
sesak nafasku semakin ketara..
sedu sedan semakin menyeksa jiwa...

tangisan..
dan ku terus menangis...
ku rindukan dia..
sungguh..
ku sangat merindukan dia..

tangisan semakin tidak memberi ketenangan...
aku mula meneriak..
semakin kuat teriakan ku...
aku rindu kau!!!!!!!!!!!!!!!!
aku rindu kau.......

lemah...lelah kurasakan..
puas bila kata itu terluah bersama hujan deras...
puas kerna ku melepaskannya...
pergila kau bersama rintikan hujan...

4 comments:

  1. semakin mantap!! like!

    ReplyDelete
  2. terima kasih di tas pujian anda..lalalal..=P

    ReplyDelete
  3. yang ini menarik:) untuk siapa?hee~

    ReplyDelete
  4. alangggggggggggggggggggggggg!! apricate ur coment dear...tjis for someone la..hihihi

    ReplyDelete