Blogger Backgrounds


Tuesday, October 5, 2010

tentang kau, aku dan cinta

kau hadir dalam hidupku memberi warna..
gelak dan tawa..duka dan tangis...
kita masih berkongsi...
kau sahabat..
kau teman ku sayangi..

cinta itu hadir ibarat pelangi...
yang muncul tika panas selepas hujan...
cinta itu datang tika kau menjauh...
cinta itu hulukan kasih yang ku mahu...
hinggaku buta bahawa cinta itu milik kau...

aku hanya insan ketiga..
inginku berundur suatu ketika..
namum kauemmujukku kembali..
lalu tanpa kusedar kau meninggalkanku...
namun cinta itu tetap memiliki kau dan aku...

mengapa cinta 3 segi wujud antara kau, aku dan cinta...
inikah cinta yang ku damba....
aku zalim merampas cinta milikmu...
aku terasa sakit tika dengar tangisanmu...
aku, kau dan cinta tersepit dengan perasaan yang tak menentu..
akankah ada penyelesaian ...
tentang kau..aku....dan cinta.....

7 comments:

  1. bukan kamu yg bersalah dlm hal ni..n bukan dia juga..tapi cinta.....

    ReplyDelete
  2. maybe yess...maybe no...dalam hal ni... semua meyembunyikan rahsia...sesungguhnya rahsia tuh la yang mendatangkan masalah...oleh yang demikian..kita harus jujur dan sentiasa menerima kejujuran yang telah dilakukan...
    setiap org bersalah...n...entah...benda dah berlaku....am i right? peace babe....

    ReplyDelete
  3. urm mayb...hehe.tapi cinta tu menyeksakan kamu dan dia...kerana cinta...kamu dan dia terpisah jauh...

    ReplyDelete
  4. are u realy sure? i dun think so......u never know bout our past....peace...dun touching.... k..

    ReplyDelete
  5. great poet! Love it! Congrat pu3luv

    ReplyDelete
  6. aku suka pelangi, tapi aku xmampu nak cintakan sesuatu yang indah tapi sementara.
    sebentar lagi,ada sesuatu yang membawa dia pergi.
    mungkin matahari terik,mungkin hujan lebat.

    cinta itu datang dan pergi, menjadikan kita stesen yang entah keberapa dia lawati.

    ouh cinta itu cuma pengalaman.

    ReplyDelete