Blogger Backgrounds


Friday, December 11, 2009

19 febuari

19 feb 05
detik permulaan aku mengenalimu..
kau teman terbaikku..
gayamu membuatku rasa disayangi..
lalu tertawa riang..

19 feb 06
detik tawa berubah tangisan..
kau seakan ingin melangkah pergi dariku..
namun..
aku terus mendesakmu untuk menemaniku..
itu kesilapanku..

19 feb 07
kita kembali seriang camar..
duka yang lalu terus berlalu..
walau kita jarang berhubung..
kau teman yang ku sayangi..
tiada siapa boleh menggantikan dirimu..

19 feb 08
duka kembali lagi..
lalu,
detik keegoan kau dan aku memuncak..!
kita saling menyakiti..
tanpa sedar...
aku sering menangisinya..
namun,
kedaifanku menyebabkan aku..
tetap managgap kau insan yang paling aku sayangi..

19 feb 09
hari ini...
adakah keriangan bersamamu dapat kuraih kembali?
esok...
mungkinkah aku masih ada dihatimu?
???(kang tarok name ade yg pwasan..hihihi)
kau tetap teman yang aku sayangi..
buat selamanya..
aku pasti!


3 comments: