Blogger Backgrounds


Saturday, December 12, 2009

sensitif sangat

masa telah pun berlalu..
aku masih disini menanti kenangan lalu...
andai orang kata madu itu manis...
bagiku pula kenangan itu lebih manisss..

berhari-hari..
malah berbulan-bulan aku masih menunggu..
kau untuk kembali padaku...
penantianku ini masih sia-sia..

pada luaran kau memberiku harapan..
namun sahihnya aku tidak sepenuhnya dihatimu sebagai sahabat..
kau seperti ingin mempermainkan aku..
engkau menguji kesabaranku..

mungkin...
sahabat bagimu tiada ertinya...
kau tidak menghargai erti sahabat sebenar..
alasan hatimu...kau tidak mempercayaiku kasihku..
keraguanmu menghancurleburkan hati dan pwasaan ku...

kau satu-satunya insan yang aku anggap sahabat...
namun..
kau jua satu-satunya insan yang gemar menyakitiku...
kenapa????????????????????????????????
(lau xsyg ckp je ar xsyg...poyo tol!)








No comments:

Post a Comment