Blogger Backgrounds


Friday, December 11, 2009

cinta 3 segi

kau,
aku,
bertemu lalu bercinta..
manis cinta kita semanis madu..
kau sering berkata..
"jadikan aku tisumu andai kau menangis"
"jadikan aku pelangimu untuk kau hiasi hati"
dan..
"aku selalu ada untukmu"
namun..
indah dan manis cinta yang aku harapkan..
hanyalah sementara..
kau..
bertemu kasih dengannya..
lalu kau...
membiarkanku
namun bila...
si dia melukaimu kau hadir pada ku..
memohon maaf...
dan bila si dia kembali padamu...
kau mula mengadu padaku..
"aku dalam dilema sayang"
"aku cinta kau aku sayang dia"
kata-kata itu ibarat belati yang menikam hatiku..
benar!
sayang buat dirimu masih ada..
tapi..
aku bukan insan yang ingin diduakan..
hatiku terluka denganmu..
aku sayang kau..
aku cinta kau..
andai kau terpaksa memilih..
aku rela mengalah..
pergilah kau bersama si dia...
cinta terwujud antara kita hanya sementara..
aku gembira andai kau gembira..
tapi..
berlalu pergi dari pandagan mataku
aku...
meleraikan cinta tiga segi yang telah kau bina..
akanku buang jauh..
jauh...jauh... dari fikiranku...

1 comment:

  1. You create yourself?
    _______________________
    View Profile: Rantong™

    ReplyDelete