Blogger Backgrounds


Saturday, December 12, 2009

siapa la kan owg yang wat ak malu ni...??

kali pertamaku melihatmu..
aku mula tidak keruan...
selangkah demi selangkah kau menghampiri..
debaran hati semakin kencang..

kau hulurkan tangan untuk berjabat..
dengan seyuman kau mentapku..
aku melarikan pandanganku..
namun jemari mu tetap bersambut..

aku tidak tahu mengapa rasa malu menyerbu diriku..
tapi...........................
tanpa kau sedar...
setiap kali kau leka aku melihat wajahmu..
waktu kau lena aku terjaga....
untuk mencari ilham..nak ngutok ar tu...(haha)

namun...
kemaafan padamu kupohon..
rasa malu yang menebal ini..
membuatkan destinasi kau kessini...
suram..pudar...kelam...dan sia-sia..

maafkanku teman...
bukan niatkanku..

pabila kau mula melangkah pergi..
penyesalan mula menyelubungi diri...
aku meyesal tidak menceriakan harimu..
aku menyesal...
maafkanku..


No comments:

Post a Comment