Blogger Backgrounds


Wednesday, December 16, 2009

santaii


12mei2009
perkarangan SMKTMR semakin sesak! hari ini merupakan hari pendaftaran pelajar tingkatan 6 rendah. suasana sangat gempak. mcm ade jualan mura gamaknya. aku terase macam....nak terketot je dengan kesesakan yang melampaui batas itu.
aku dengan slumber gorila bewak merata2 datang skola...aku nan moto skut yang kokak dan nazak...walaupu begitu...moto itu ttp menjadi pujaan hati beta..
untuk pengetahuan umum..aku terase busan yang teramat! mane tidaknya..aku pusing skol tu aku nmpak member ak..pusing lagi muka yang same je...ia la...majoriti bekas pelajar SMKTSJ..

(xpayah tulis tarikh la...xigt..)
waktu sesi suai kenai bejalan seperti yg dirancang..tiada la semenarik mana...pastu...sorg demi sorg mula berpinda ke seluruh pelosok jamban yg ade di malaysia ini.tidak terdaya untuku menghalang mereka mengejar impian mereka...

kisah ini bermula....

"nah..ambil ni baca...kalau berminat bagi name kat aku..." sorang manusia yang tidak dikanalpasti identitinya memberi aku kertas..
"wahhhhhhh...pertandingan futsal seyyy...da lame aku ngidam nak men kejadah ni...!" punya la gempak aku bace. pastu ak inform ar kat member ak. masa tu tak rapat pon. untuk menamekan team kami..aku bagi cadangan... kaki bangku..lallaal...mang keyataan ka.? men futsal juz 4 fun..

pada hari perlawanan..

"korg..aku tak brani la..." " aku takot la.." masing2 da mula nak mengarut marut..cakap mcm tu la..takot la ape la...aku pulak...dulik ape...main je ar...kalah bukan mati pon..walaupun ak xtau n tak penah tau rule futsal..aku ttp kental tok bermain..hahax..juz try n eror...kihkih...di sebab berani kentot ak ni la...dowg swo ak kapten...ade ke patot si montel jd kepten???

di gelanggang..

wisel baru je bunyi...aku kan melatah...so aku teroi tendang bola tuh! amek ko...tah kemane tah ak tendang..hahah,...kebengongan melandaku waktu itu...sbnrnye xde sowg pun tau tym tu ak tendang bola sbb melatah..baru terasew nak jujur ni...haha
GEMPAk...first goal pihak lawan masok...sonang gilew...ne tak nye...masing2 nga cari mane bola tu p..padahal da goal da...hampeh!
1st goal u2k team ak...ni yg excited nk story ni...aku goal kan beb...tp...nan aku2 masok goal..da la aku ni bulat...masok kat pat goal..memang comey la!!! hahah!!! 2nd..alang goal kan..aish...comeyyy...
hah!!! bola pertame di tepis...hasil berkat uda melatah...yebah!! power la my uda!!! muahkkxx..
tapi..takdir telah menuntukan segalanya..kami tewas...4-5...sedih...sedih la pulak..ketawa adelah kami ni mang ade mereng seket...seket je taw...

semakin hari...sayang tu semakin byk utk dowg..

pada 13feb09...kami wat frenzship day di plaza tasek..yum2..tuka2 gift..nice day..kenangan yg xmampu dilupakan..
namun...panas tak sampai kepetang kan...kami mula renggang pad julai 2009..sebab..bialah rahsia...tapi munkin salaku..mulot ak terlalu masin..mengharapkjan sesuatu yg negetiv..bile bende tu belaku..ak sedey...ak rase kehilangn..jauh..jauh...tp sebuleynye ak cover..
berkat psycologyy...kami rapat balik.. pada 28julai09..ak sure dowg xpenah igt..tp ak igt...sbb dowg sgt bermakne bg ak...

banyak kenangan kami tau..mungkin xsame dgn owg lain...sgt unik...kami saling anti..tapi buley rapat...alhmdlh...ak mengharapkan...kitewg rapat selamaenye...ak pon tak tau ape motif ak story bende ni kat blog...mungkin supeya kowg menghargai setiap detik kowg bersama teman kowg yg mungkin takkan kowg raih kembali...aku syg dowg..dan aku bknlah jenis yg suke ckp pekataan syg...

fwen its more important den ur special boy..trust me...kawan selamnye kwn...kekasih...hanya sementare...i luv my sntaigul...
ak nak n harap...ak dpt bersame kowg selamanyer...tp ak tau tu cuma angan2 palsu... tp saling berhubungla...
(so sadd la nak tglkn tahun 2009...sedeynyaaaaaaaaaaaa!!)

2 comments:

  1. wpon muke cmue gembeng coz bru lpz merentas desa smile alz k..love u all my frenz
    muah..muahh

    ReplyDelete